1. Jak mogę złożyć zamówienie na podłączenie usług firmy Idealan?

Zamówienie można złożyć dzwoniąc pod numer 85 711 96 92,
wysyłając zamówienie za pośrednictwem formularza na stronie internetowej idealan.pl/kontakt lub zgłaszając się bezpośrednio do
Biura Obsługi Abonenta.

2. Jakie dokumenty potrzebne są do podpisania umowy?

W celu podpisania Umowy abonenckiej należy okazać dowód tożsamości.

3. Czy muszę podpisać umowę osobiście w Biurze?

Nie ma takiej konieczności. Umowę możemy Ci wysłać listem poleconym, bądź drogą mailową.

4. Czy Internet światłowodowy posiada limity danych?

Nasz Internet nie posiada żadnych limitów danych.

5. Czym jest ulga przyznana Abonentowi i co się na nią składa?

Kwota ulgi uzależniona jest od oferty, a składa się na nią:

  • różnica między ceną zawartą w cenniku a ceną oferty promocyjnej
  • obniżona opłata za aktywację usług.

6. Co zrobić gdy na moim koncie pojawiła się nadpłata?

Jeżeli nie zostanie złożona dyspozycja zwrotu nadpłaty to rozliczy się ona przy kolejnej wystawionej fakturze. Dyspozycję zwrotu nadpłaty lub błędnej wpłaty można zlecić mailowo bądź osobiście w Biurze Obsługi Abonenta wypełniając wniosek przedstawiony przez naszego Pracownika.

7. W jaki sposób mogę sprawdzić swoją fakturę?

Faktury możesz otrzymywać od nas drogą mailową jeśli przy podpisywaniu Umowy podałeś swój adres mailowy. Możesz je również pobrać z Panelu Abonenta, który znajduje się na stronie internetowej pod adresem bok.idealan.pl

8. Jak uzyskać dane do logowania do Panelu Abonenta?

Dane do logowania wysyłane są sms-em na numer kontaktowy, który był podany przy podpisywaniu Umowy. Aby uzyskać dane możesz:

  • Zadzwonić pod numer 85 711 96 92
  • Napisać maila z prośbą o podanie danych na adres biuro@idealan.pl
  • Napisać sms o treści Panel Abonenta + adres świadczenia usługi.

9. Gdzie znajdę mój numer Abonenta:

Numer Abonenta są to 4 ostatnie cyfry z Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.

10. Jaka jest gwarantowana prędkość Internetu?

Dostawca usług gwarantuje jakość parametrów przepustowości usługi dostępu do Internetu dla danych wysyłanych i odbieranych na minimalnym poziomie 80% w przypadku technologii światłowodowej. Zadeklarowana w Umowie prędkość pobierania i wysyłania danych stanowi prędkość maksymalną.

Skip to content